82 13 10 66 Man - fre   Kl.  10-17

Købsaftale ved selvsalg

Rådgivningsforløb – købsaftale ved selvsalg

Købsaftale. At sælge sin egen bolig kan være en både svær og kompliceret proces. Det uanset om det er hus, sommerhus, lejlighed eller andelsbolig. Det skal gøres rigtigt for at sikre dig, at du ikke har noget ansvar overfor køber, når du har solgt ejendommen. Vi har mange års erfaring som ejendomsmæglere. Vi har hjulpet med boligejere med at sælge deres bolig og har stor erfaring med at udforme alle salgsdokumenterne.
Vi giver dig en kompetent og uvildig rådgivning om salget og dokumenterne til en attraktiv pris og uden at du behøver, at gå på kompromis med kvaliteten.

Eksterne udgifter:

    Udover udgiften til os, skal du regne med eksterne udgifter, afhængig af hvilken type ejendom, du skal sælge. Det kan eksempelvis være

  • Betaling til e-nettet for indhentning af restgældsoplysninger på dine realkreditlån
  • Udgifter til en byggesagkyndig (tilstandsrapport, elrapport og energimærke)
  • Betaling af en ejendomsdatarapport
  • Betaling af ½-ejerskifteforsikringspræmie
  • Gebyr til din bank
  • Gebyr til grundejerforening, ejerforening eller lignende
  • Gebyr til digital indhentning af restgæld og oplysninger om dine lån
  • Når du selv har fundet en køber, er det nu du har brug for hjælp til at sikre dig bedst muligt! Du kan vælge mellem 2 muligheder:

  • 1. Minimal købsaftale, som oftest anvendes, når sælger og køber kender hinanden
  • 2. Komplet købsaftale, som anvendes i øvrige handler
  • Udfyld kontaktformularen herunder og bliv kontaktet af en boligrådgiver